26 Temmuz 2012 Perşembe

Merhaba

Efendim öncelikle herkese merhabalar,
Bir sürü seyahat blogu olmasına rağmen baskılara dayanamayarak nihayetinde ben de bir blogger olmaya karar verdim. gezmeyi oldukça sevip yazmayı hiç sevmememe rağmen bu işe neden bulaştım bilmiyorum (dostlar sağolsun :), gerek eşimle gerek eşim olmadan yaptığım seyahatleri hatırlayabildiğim kadar yazacak, yurt dışı seyahatlerinin söylendiği gibi çok paraya mâl olmadığını göstermek için elimden geldiği kadar tatiller nasıl ucuza çıkarılırın yollarını göstermeye çalışacağım.

2 yorum:

  1. Hiç merak etmiyor olmama rağmen yunan adalarını aklıma sokan ve orada ne yapacağımı ayrıntılı olarak bana gösteren harika ve keyifli yazılar :))

    YanıtlaSil
  2. Hele bir de Fira ile Oia'yı görün asıl Santorini onlar

    YanıtlaSil